PASSEJANT PEL PLANETA BLOGG --2

Acabo de venir d'un passeig pel planeta blogg. Sempre trobes racons inhòspits, quasibé verges, i t'impregnes d'allò que no ha estat gaire visitat, llegit o comentat, com si fos més pur. Són descobriments que fas molt de tant en tant, amb un click -més aviat després de molts clicks- i són com una mena d'alegria de complicitat barrejada amb aquella por de què si deixo constància del meu pas, la bombolla es pugui trencar i desaparegui l'arc de sant martí que s'hi reflexa. I avui n'he trobat un de deliciós, ple d'encant, i m'he quedat una bona estona. Abans d'anar a dormir ho volia dir per aquestes contrades però em perdonareu que no us digui on és. Cadascú guarda els seus secrets quan vol i pot, guarda els seus racons on pot descansar, o ballar, o volar. Guarda allò que es fràgil i que té valor. A mi m'encanten aquests descobriments. Que hi hagin persones que potser ja fa molt de temps que van deixar d'escriure i et trobes que allò que sortia de dins seu, encara es pot llegir, es pot trobar. Fins i tot robar alguna essència que encara resta, menjar-hi alguna fruita que hagi quedat amagada. Xocar frontalment amb aquests obstacles quasibé invisibles però que hi són. Res, que he intentat deixar-ho tot tal com ho he trobat, i amb silenci he marxat confiant que quan hi torni m'hi senti bé.
Salut!

12 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Buscar-los de manera aleatòria inventant un nom i darrere posar-hi .blogspot.com també és divertit i s'hi troben coses força curioses.

Eli ha dit...

Aquests descobriments...
Enriqueixen!!!!
;-)

Striper ha dit...

Bons descobriments de segur explora ...

... ha dit...

Va be fer aquests viatges, navegar i buscar ports nous, persones diferents, es maco com pots trobar blocs on t'identifiques o sents algu especial al llegir-los...
Vinga vaig a llegir relats conjunts...

Carme ha dit...

descobrir entre blogs, tu mateix ho dius. de vegades et trobes amb sorpreses agradables, amb escrits amb els que t´´ identifiques i no deixaries de llegir, que no deixen indiferents. a mi també em passa en aquest mon del blog ben curios..

bon cap de setmana

Moni ha dit...

Es un viatge fascinant. Camines de puntetes per la vida d' algú, sense fer soroll per no despertar-lo. Petons

Anònim ha dit...

La forma de descriure-ho és genial, i la veritat, trobar llocs així no és molt normal i t'hi abraçes a l'arbre i hi agafes alguan fruita i si pots disfrutar menjant-te la quantitat de coses que et dóna l'escrit encara és millor :) bé m'he enredat, que aquests llocs verges o gaire bé verges s'aprecien :) slaut.

labruixoleta ha dit...

com diu en cesc, ho has descrit de forma genial...

I voldria semblar una persona íntegra i respectuosa, però he de confessar que si hi hagués cap mena de pista, per petita que fós, que em portés fins aquest lloc, hi aniria de cap!

però de tan silenciosament que voldria anar a espiar, m'imagino caient, fent soroll i trecant les bombolles i tot plegat... així que contaré fins a tres i ja se m'anirá passant la curiositat que has despertat en mi.

Disfruta el teu secret, sembla un racó tan genial com la descripció que en fas :-)

Joana ha dit...

Fins i tot pots arribar a enflairar-lo i a quedar-te un núvol del seu aroma!
Ohhhh!És fantàstic guardar secrets!

Tocat del cargol ha dit...

Em sap greu no contestar-vos un per un... arghhhh! No m'hi puc dedicar gaire i això és una putada. Esero que vinguin temps millors. Molts petons!!!

Anònim ha dit...

Jo ara que tindré més temps espero poder-ho fer, també! El que passa és que tinc la meva llista de preferits, i a vegades fa tanta estona que comento que penso «Ja buscaràs blocs nous un altre dia!».

A mi també m'agrada molt viatjar per les llistes d'enllaços que la gent penja als seus blocs! No saps mai on acabes!

Ara em queda provar fer un viatget pel botó aquell de «bloc següent»!

Somriures, maco!

zel ha dit...

Tot un descobrimrnt, però a mi em passa que sovint arribo a algun lloc màgic i no sé com hi he anat i després no sé tornar-hi...
Petonets, guapíssim!